Etiopien hägrar

Nu, kära bloggläsare, bär det alldeles snart av till mitt kära Etiopien igen. Det innebär att det kan bli lite si och så med nya inlägg, liksom med kommentar-moderationer under ett par veckors tid. I den mån jag kommer i åtnjutande av nätuppkoppling kommer jag självfallet att försöka hålla liv i Prästerik, men vis av erfarenheten vet jag att det är lättare sagt än gjort.

Men misströsta inte (eller hoppas inte för mycket om du tycker så…) jag säger som min gamle vän austaliensaren: jag kommer tillbaka!

Frid, så länge!

2 svar

  1. Ha en på alla sätt fin resa! Och om du nu inte kan skriva under den tiden så samlar du ihop massor av resminnen att dela med oss 🙂

  2. Det är du värd!

Kommentera

